Länge sen sist

De var länge sen sist, och massor har hänt.

Vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva, om jag ska skriva.. men gör ett försök. Jag och Andreas har delat på oss, och jag har flyttat in i min nya lägenhet. allt är fortfarande upp och ner, saker överallt och har inte hälften av vad jag ska ha än så länge! man kan verkligen säga att jag lever i ett kaos just nu, och då menar jag inte mitt vanliga, välbekanta organiserade kaos!

Hästarna står tryggt hos marica, träningen blir lidande i dagsläget men har inte så mycket att välja på tyvär. allt eller inget just nu, och bestämde mig för att behålla hästarna. så fort jag fått lite rutin på mitt liv igen så flyttar de hemåt, kanske redan nu i helgen. tack vare underbara vänner har jag hittat stall att hyra.

De flesta hundarna blir kvar hos andreas, bara Lennox följer med mig men nu till en början måste han ha en chans att vänja sig med att vara på ett nytt ställe innan jag kan ha honom på heltid, han kräver extrema rutiner och väldigt mycket tid för att fungera. Min lilla dampunge till ögonsten!

de va väl typ de.. mindre motiverad till att skriva något mer just nu. Nu bär de av till Ingelstad, ska följa med och hämta zebben inför licenskursen! smiter dock från licensen idag.. annat för mig, ska få träffa Lennox!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0