schup schup!

fått hyfsad ordning på lägenheten under helgen. saknar en matta och ett tvrumsbord, bordet stå¨r hos emma så bara att hämta när man har tid och andan faller på:) men allt annat är "under kontroll" iaf.. Liten Lennox har även varit hos mig och har träffat lite vänner.

På torsdag ska några av klubbens småtjejer stå på ICA i moheda och sälja hembakt, de står där från ca klockan 13. så om någon vill bidra med något bakat eller köpa något av dem är de varmt välkomna att göra de, all vinst går oavkortat till östanåkra ponnytravare såklart!

På fredag är de utsätllning, på lördag är de klubbtävling+kval och på söndag åker jag en runda till tyskland, lysande? jamenvisst!

och om 2 veckor blir de turkiet en vecka, gott gott:)

igår var jag tillsammans med Emelie och Karro på utställning i moheda, jag visade Vild o Vågad's Devil som ägs av emelie. han blev 1a,1a, Bästa han valp, HP, BIR.. tyvär placerade han sig inte i BIS finalen, men han skötte sig fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0