Boo<3

Idag var jag och tittade på mammas nya bil, den har registrerings nr Boo, så varje gång jag ser den.. kommer jag tänka på min älskade lilla boo.. suck vad jag saknar henne, tror aldrig de kommer släppa. HATAR att gå upp för trappan till mamma och inte hitta henne där innanför dörren.. min lilla kramapa!

Dagen har annars varit lugn, drog förbi gossens päron en runda och har skrivit ut massor med papper. I morgon ska jag iväg med Emma en runda på dagen och sen sova hos mica på kvällen. tjejmys fullt ut:)

Nu sitter jag med färg i håret, ska starx smita och tvätta ur den och sen hoppa ner i sängen!

Kommentarer
Postat av: ♥ Sara

Vem var boo?

2011-02-05 @ 21:27:31
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0