emilia??

Mica frågade mig innan idag, vem är emilia som ska hjälpa dig träna (skrev de i tidigare inlägg).. de undrade jag med då? menade givetvis Michaela! De va ett par år sedan Emilia red för mig nu, haha!

Michaela och jag red ut idag. Hon på Befana och jag barbacka på likör. red nästan en och en helv timme och galopperade mkt. tillåme likör taggade av att rida tillsammans med fana! Märktes att man inte hade konditionen på topp, läänge sen jag arbetade så hårt barbacka. Sen red hon zeb en stund, barbacka. satt i "damsadel" på honom och tränade balansen. blev lite trav och ett par galoppsprång även på honom.

resten av dagen har de varit ganska lugnt, nu på kvällen har jag varit lite social med vänner på Facebook (ovanligt?) och ska snart knappra in lite om mitt examensarbete. Lyssnar på Daniel Adams Ray och tycker att livet är rätt gytt.

när Mica påminde mig om Emilia innan.. började jag tänka på Pajjaz (Princip OX) min vackra underbara arabvalack. oj som jag saknar den hästen! Min Pajjaz:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0