mitt i natten blogg

Helgen har varit helt underbar, men påfrestande!

I lördags hämtade Emma mig, vi åkte ut till Ryd och träffade Dundra i hennes nya hem. Såg till så att alla papper blev helt klara osv. Var ute i skogen med hundarna och pratade en del. När vi ändå var i svängarna tog vi en repa förbi Börjes i tingsryd och kollade in vad de hade hemma. Emma handlade lite hundprylar och jag kollade bett, tyvär fanns de inget som jag tror kommer passa mina apor så bad marica kolla i ullared (som hon ska till i veckan) istället.

Sen blev de citygross, och nu är allt handlat inför rallyt! vi har mat så de räcker, och de lär bli över;) Vi var superhungriga så vi åt lite snabbt på max, så smidigt att äta med emma! köpte ett mål, jag äter pommesarna och hon nuggetsarna:) kan de bli bättre?

snabbstopp i stan och sen vidare till Micci, där blev de film och godis.. vaknade vid halv 10 då sprang jag in och väckte henne... de va ju SOL! Ut med doggsen, Rocken drog omkull mig.. hehe halkade på gruset och fick ett skrubbsår på knät. lagom inspererande! Sen vidare till stallet. Körde min vackra Kapo KL och efter lite (läs MYCKE!) tjat och arbetande fick jag honom att länga steget! sen körde vi micas Wiolina som var snabb som tåget, kommer bli en kanonponny! sen gick/sprang jag med och fotade en timme när Mica red de nya varmblodet och sanne red Yepperdi.. dock ligger kameran nere och jag är påtok för lat för att hämta den!

sen bar de av till stan, handla present till micas mor som fyllde år, en snabbis till micas mor och sen åka buss hem. länge sen jag fick åka buss hem från växjö. galet mysigt när man inte gjort de på länge vill jag lova! Gubben hämtade mig och väl hemma hamnade jag på soffan.

Vi trillade i säng vid 9, vaknade vid 2 av att jag var sjukt törstig så gick ner och drack.. och kunde inte somna om efter de?? nu är klockan snart halv 5.. de är ju TUR att jag inte har någon tid att passa i morgon. varför kan jag inte bara få lite rutin på mitt liv?

I morgon (eller ja, senare idag) ska hästarna och hundarna få träna som tusan allihop! På torsdag far jag långt upp i landet, då är de svenska rallyt som lockar! Nehe, om man skulle plugga lite när man ändå är uppe?

Kommentarer
Postat av: ♥ Sara

haha du e så händig

2011-02-07 @ 11:33:58
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0