PJUH!

Har varit duktig och tagit tag i alla vardagsbestyr, så nu är de inte mkt kvar innan jag kan bädda ner mig i soffan för kvällen:) Har ryktat skitgrisen Pålle Roll helt ren, OJ vad de fäller just nu! helt sjukt.. allt är förberätt.. så snart ska grabbarna få gå in.

just nu hålle jag på att tina kassler, eldar som en tok och ska snart börja förbereda maten! Gubben har varit iväg och fått andra kedjor på traktorn så nu kanske den tar sig fram bättre.

Ingen som är sugen på en ny sele? har en till salu, riktigt billigt!: http://www.tradera.com/NY-remsele-storlek-shetland-auktion_2521_127869881

Skolan va helt okej, min lärare är så snäll, fick låna hennes bok så jag slipper köpa en egen! tack<3 Vi var inte så många och de gick ganska fort, därför åkte jag hem vid 12. åkte till mamma, hann träffa henne i 10 min och någon timme senare ramlade lillasyrran innanför dörren. är ju inte varje dag man ser dem längre:)

skolan klar för denna veckan, och nästa vecka blir de ingen för min del. jag ska ju inte åka med klassen till kina och slipper därför kinafocus och läser bara relationsmarknadsföring och personlig fördjupad försäljning just nu.

en grym tolkning av umbrella: http://www.youtube.com/watch?v=DM2177pHMT0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0