rubrik

huvudet blev tomt, vad katten ska man skriva?:)

Har varit i skolan två dagar i rad nu, känner mig duktig! räknade på de och som de ser ut nu har jag 8 dagar i skolan fram till examen den 10/6!

Igår var jag i skolan ca halv 9, pluggade lite och tog de lugnt. vid sådär 11-11:30 smet jag till mimmie och mötte upp henne. vi drog till spåren och åt lunch, sprang där på iréne och ulla-beth (lärare från gymnasiet) som satte sig och prtade med oss en stund. sen hade jag ett kort möte med irene om mitt examensarbete (har henne även nu i en kurs) och efter de bussen hem. stannade till hos mor lite snabbt och sen kom gossen och hämtade mig. vi for till mormor och morfar och plockade upp en massa artiklar och bilder från ponnytravet som vi sedan åkte vidare och lämnade hos ing-marie så att veronica fick de idag:) sen hem, laga mat och chilla.

Idag har jag haft min första föreläsning för i år, personlig utveckling. även om de var sånt jag hört innan var de ändå en trevlig dag, kul att träffa Anna igen<3 när vi slutade hämtade gossen mig, vi rullade hem och jag somnade på soffan i flera timmar, helt underbart! sen lagade jag korvstroganoff och ris. inte för att jag äter falukorv, men gossen gör ju och jag gillar såsen:)

i morgon blir de träning av hästarna, emilia kommer och hjälper mig:) Nu blir de sängen med lennox!
vill ha barmark nu och kunna träna riktigt, få hästarna i fin form och se vad de egentligen går för!
jag och Laban, en av våra första rundor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0