satt precis..

.. och klagade på att alla bloggar så dåligt just nu, har inget att läsa, då slog de mig att jag är ju inte den bästa själv (som vanligt) i dagsläget! Så nu får vi nog ta tag i dehär, och uppdatera er lite!

helgen har varit trevlig, besök hos micci, skitsnack med sandra, fix hemma och en hel del soffliggande så mina njurar sa gonatt när jag kom hem i söndags.

igår var jag hyfsat rörlig, så jag löslongerade Pålle Roll en bra stund. stog i solen och tittade på när han arbetade på bra! han springer verkligen i full fart och bromsar 2 cm innan staketetm tyvär spränger han alltid staketet vid öppningen så kan inte gå ifrån öppningen i den hagen. Måste ha tag i en annan tråd att sätta upp där, eller om man kanske skulle spika lite trästaket?

Efter de tog jag en barbacka tur på en väldans het befana. de blev mycke bråkande idag! Hon har svårt att varva ner efter att hon fått galoppera elr arbeta och kortar jag tyglen minsta lilla tar hon de som en drivning och kan få för sig att dundra iväg i en väldig fart! men de har vi så gott som kommit till rätt med, hon kan nu även stå still med ryttare på (vågen för mig!) idag jobbade vi på skänkelvikningar och att mjuka upp henne, tyckte hon var så stel i början men de rättade faktiskt till sig mot slutet!

Sen va de likör som fick sin en omgång, att rida honom är ju underbart:) någon har gått och blivigt lite småfet så de är som att sitta i soffan, man bara glider med:) han tyckte att de var kul att få komma ut iaf. Befana och Likör har en egen ensilagebale i sin hage nu så dem går de då ingen nöd på!

Sen trillade nellie innanför dörren och hon är faktiskt kvar ännu, ligger i extrasängen hon hade med sig och snarkar:) så i morgon blir de heldag med hästarna och hundarna! skönt att kunna träna ihop:) hon brukar tycka de är kul att få göra själv, men samtidigt visa mig vad hon kan:)

gick igenom en massa gamla bilder och hittade massor av dessa! underbara bilder med supersöta budskap. ha verkligen hur många som helst, var helt såld på dem när jag var yngre och tycker fortfarande de är söta!

Kommentarer
Postat av: ♥ Sara

mysigt att ha allt fixat :)

2011-02-22 @ 11:07:30
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0