Taggad!

hemma efter 3 grymma dagar, och ändå sjukt taggad! för de första, glad alla <3-dag på er!

helgen har tillbringats i värmland (karlstad, lesjöfors, ett ställe som jag glömt vad de hetter, i närheten av s skoga typ..  och gustavsfors) tillsammans med emma, jimmy och tony! många fina bilar har brummat förbi, varm choklad har de gått åt mängder och kylan har varit grym!

Innan vi går vidare, så har jag denna låten på hjärnan sen vi åkte hem! Wunderbar? oh yes! http://www.youtube.com/watch?v=URxzu8EFBVY&feature=fvw såh charmig!!(har även miss you miss belinda på skallen och buggar lite för mig själv, men filmen till den är så dryg!)

här kommer en bildbomb mina vänner, jag låter bilderna tala för sig själva!

emma lånade p-vakternas flagga och viftade lite med



Sweeperbile som rullade när klasserna var klara

WRC bilar i gustavsfors



sm bilar i lesjöfors


Janne Kristiansson (moheda kök)


blandade bilder från travet/arenan på sm/wrc bilar


P-G Andersson


vi som var med


rallypasset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0