de går frammåt!

Idag har de verkligen hänt saker! Dagen började med ett samtal till veteinären och bokning av besiktning av D på tisdag, sen morgonsysslor (hundpromenader, hästutsläpp, fodringar osv) och sen var de dags för att bada Devil. Emma kom och hämtade oss och vi for till veterinären. Han fick sitt vaccin, chip och blev besiktad. allt var UA och han fick även mkt trevig och fin valp skrivet på sitt papper. han vägde 6 kg och var allmänt positiv!

sen bar de av hem till emma, vi planerade resan till karlstad (vad vi skulle ha med för mat, vad som behövde köpas osv) och sen började vi prata hundkurser och kom fram till att vår instruktör skulle sluta. jag drog iväg ett sms till Lotta, och resultatet finns ni i inlägget nedanför! Vi har alltså på enbart några timmar bestämt att de blir en kurs, och jag har redan anmälda deltagare! spännande!

väl hemma hade jag fått ett paket, de var morfars ponnytrav jacka! så de var bara att pysa till dem för att lämna den, Lennox var med. han fick lite mat och vi fick fika, stanade en stund och pratade lite med dem.

väl hemma var de dags för djuren igen, när de va klart satte jag mig här och pratade med Nicole, nu är de verkligen klart, bacardi åker den 30/1!

allt börjar verkligen falla på plats! så underbart! har inga nya bilder att visa er, så blir ännu en Lotta film. man tröttnar ju aldrig!:)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!! Wohoooooooooooo, som vi har fått ihop allt på några dagar bara!!! Vi är bäst Janna :-D

2011-01-19 @ 07:24:11
Postat av: Lotta, Leia och Zona

:D Det blir riktigt bra det här, jag längtar :)

2011-01-19 @ 09:54:41
URL: http://www.lottaoleia.hundbenet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0