Effektiv

pjuh... kroppen är trött. Inatt och idag har de kommit massor med nysnö.. tar de aldrig slut? gossen har plogat så gott som hela dagen.

Nellie och Jennifer kom klockan 11, de red Laban och Zeb i ca 45 min i djupsnön. trötta kilar efter de vill jag lova! sen red Nellie Bacardi en stund, kanske 30 min. Bacardi fick träna på att ha ny ryttare och Nellie fick sig en riktig lektion! De var länge sen hon red nu så jag tjatade om sists, skänkelläga, hur hon höll händerna och lutade kroppen osv. hon lär sig något nytt varje gång! Blir så glad när hon lyssnar och tar åt sig, och hon var riktigt glad när hon satt av!

Nellie kommer i morgn med, är jennifer med ska de få rida ut med hingstarna. annars blir de nog en kör runda och sen en ridrunda med befana och bacardi. vi får väl se helt enkelt! hästarna får röra på sig iaf, de som är de viktiga!

Kommentarer
Postat av: Sara

åååh vad jag vill lära mig att rida

2011-01-15 @ 20:20:15
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0