Måndag

Inatt satte jag mig och gjorde första tentan, den tog nog bara ett par timmar. 3 A4 med bara text. skulle berätta om min senaste LIA (dvs Lärande I Arbete, då jag jobbade med projektet) blev nöjd och skickade in den!

När jag vaknade idag så blev de först ut med hundarna, ge hästarna och de andra utedjuren frulle och sen sätta sig med nästa tenta. De var en tenta i Projektledning som var uppdelad i 3 delar. den första var en projektdagbok, om vad vi gjort under projektet. den blev ca 3 A4 lång den med, men gick ganska fort. sen var de lite frågor och svar om kursen i del två, sammanlagt tog nog de första två ca 3 timmar att göra. när jag läste den tredje insåg jag att man faktiskt måste ha läst boken så gav upp, skrev 80 p, vg ligger på 85p men jag orkade verkligen inte! Läsa är inte min starka sida.

i samma veva som jag var klar kom annelie, nellie, julia och kenny. Nellie fick rida Laban, första gången barbacka (de berättade jag givetvis inte förrens efteråt!) och Julia red Zeb. de var redan mörkt så de fick rida i hingsthagen. gick kalas, tills nellie skulle trava, Laban fattade galopp.. svängde och så damp nellie i backen:) Laban kom snällt fram till mig och nellie kom gående i snön hon med. Upp igen och red nog ca 30 min till.

Julia red in under ett träd, grenarna var så nertyngda att de stoppade julia, meninte zeb, och så trillade hon med av:) lika glad fortfarande men jag fick rida zeb efter de.

efter de har de varit lungt, väldigt lugnt! gossen åkte till jobbet för ett par timmar sen och jag har bara tittat på tv och halvsovigt. Är så trött idag!

i morgon ska jag upp och ringa veterinären, ska ha tid för besiktning av Vild o Vågad's Devil. lillkillen:) Nästa lördag flyttar han!

Längtar efter sommar nu, kändes nästa som vår idag! men allt är blött och halt.. maffia sommaren 10

Kommentarer
Postat av: SuZZie

Hoppas det går bra för lilla Devil =)



Å vem längtar inte till sommar, oj oj oj! För att inte tala om hösten, å det är INTE normalt för mig att längta till höst ;o)



Kraaaaaam

2011-01-11 @ 07:33:37
URL: http://armon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0