Mupp

igår var blogg.se riktigt mupp! de ville inte alls som jag ville. men nu verkar de vara okej igen.

Igår kom Nellie och Jennifer hit, de red ut på Laban och Zeb, tanken var at jag skulle rida fana och prova tömköra Pålle under tiden, men Emma från hästfocus kom och lämnade av ett par tidningar och mitt minnerskort till kameran. Vi pratade avelsvärderingar osv och blev stående en bra stund. när de började skymma blev jag orolig, de hade gått en och en halv timme sen tjejerna gav sig ut och de var fortfarande inte tillbaka? vi åkte bort där de svänger av in i skogen och då såg vi dem komma uppeifrån skogen. Hästarna var genomblöta så de vara bara att lägga på täcken och mata. Nöjda tjejer och trötta hästar, kan de bli bättre?

Fick även veta att jag ska till Göteborg den 24-27 feb och jobba på scandinaviumm för hästfocus! väldans trevligt tycker jag allt! Ni köper väl senaste nummert? bilder på en av mina och labans sädturer i den. 

Nu skiner solen, och jag ska bege mig ut. underbara sol!<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0