pjuh!

Dagen rivstartade för min del vid 8, då skulle vovvarna ut och hästarna skulle ha frukost! full fart. vd halv 10 väckte jag gubben och vi begav oss till alvesta för att besikta duke. Han tyckte de var spännande när någon kände och klämde på honom, ibland smög han in en puss när han trodde att veterinären inte såg. Allt UA förutom lätt tandsten, känns bra de iaf! Nu är han flyttredo.

Sen var de dags för möte med min lärare om examensarbetet, klurade ut de lite snabbt på vägen till skolan så nu har jag ett problem och en frågeställning, blir eventuellt ett par frågeställningar tilll med tiden. nu ska de bara forumleras på ett bra sätt! känns bra att ha kommit igång iaf! så slipper jag ha ångest över de;)

Nu har jag precis fått i mig frukost två mackor och en jäkla massa godis. hemmakväll är ju bara helt underbart! strax ska jag gå ut och börja göra i ordning Laban, vid halv 2 kommer ann och michaela hit, vi ska fota till kommande artikel i hästfocus. bara att hålla tummarna för att Laban sköter sig! full fart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0