R.I.P Kelly, 2000 till 2010-12-31

älskade, underbara,fina hund..jag saknar dig så att de gör ont. Varje andetag påminner mig om dig. Du har gjort mig så lycklig, du har alltid funnits där, du var min första egna hund.. 

Vi tränade, busade, cyklade och åkte inlines tillsammans varje dag.  Du&Jag. Jag lärde mig så mycket av dig, du var alltid lycklig, i din värld fanns inga problem. Du gjorde mig så lycklig.

jag, mamma och morfar valde dig när du bara var en liten valp, några veckor senare hämtade vi hem dig, min egna valp. Morfar hade köpt skålar till dig tillsammans med mig, de står fortfarande hemma i mammas kök. samma skålar.. Du sov i min säng, följde med mig överallt. varje morgon cyklade vi ner till mormor, 4 km bort så du fick vara där över dagen när jag var i skolan. Älskade lilla hund.

Att du inte kunde flytta med mig gjorde mig ledsen, men du hade de bra hos mamma och marina. Du var alltid älskad och väl omhändertagen. När jag kom och hälsade på dig fick du alltid vara lös. De trodde att du skulle smita, men jag visste att du aldrig skulle lämna mig<3 Busiga bosan.. alltid så glad. den bästa hunden som funnits.

igår var första gången under ditt nästan 11 åriga liv jag såg dig ha ont och må dåligt. trots de ansträngde du dig så för att vara glad, vifta på svansen och pussas när vi bad dig gå. Du var så trött. På djursjukhuset var de lugnt och stilla eftersom de egentligen var stängt, inte ens när vi tvngades lyfta upp dig på undersökningsbordet sa du något, trots att du hatar när man bär dig. efter röntgen och blodprover sa de att din lever var dålig, och att du troligen hade tumörer. du var inte stark nog till att åka med oss hem.. älskade lilla Bo..

Du fick ett grisöra, massa med uppmärksamhet, kramar och gos..Du pussade på mitt ben och gnällde lite när du blev trött, sen somnade du i mitt knä.. älskade älskade lilla bosig..

Du behövde aldrig vara ensam, du behövde aldrig vara rädd.. men nu saknar jag dig så att de gör ont.. ont överallt. Jag hade gett precis vad som helst för att bara få ha en dag till med dig, då du var firsk och ville leka. Hämta dina leksaker och springer runt soffan så att jag ska jaga dig, eller kasta pinnar ute, simma eller bara mysa i sängen. Jag vill bara en sista gång få känna dig trycka ditt huvud så hårt du kan i min mage, för att veta att du var så nära du kunde vara..

Du kommer alltid vara min valp. Den finaste i världen.


 

Kommentarer
Postat av: mamma

Saknar henne oxå så fruktansvärt mycket...

2011-01-02 @ 01:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0