Vi drar till Karlstad!

och uppåt! Passen är bokade och den 10-13 feb drar jag tillsammans med Emma, Tony och hans far upp för att se Svenska Rallyt! Jag och Emma har pratat om de i flera år, men de har aldrig blivigt av. men nu jäklar! ska bli väldans spännande:)

Igår hade gossen köpt med sig en hel påse med gott hem till mig. Choklad, chips, glass och juice:) Är mkt piggare idag, gossens far tror att de va vinterkräksjukan.. tydligen skulle den gå över väldigt snabbt. så idag har jag bara lite ont i njurarna och kan nog vara hyfsat aktiv även om jag inte får träffa folk ännu. i så fall skulle jag lekt med finaste emma som är ledig idag!

nehe, dags att ta tag i dagen!


Kommentarer
Postat av: Victoria ( v-viickan @ bdb )

Hej!

Undrar bara om du gör Header? :)

Isåfall, kan du gärna pma mig! :)

2011-01-14 @ 11:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0