om ni bara visste

hur mkt vi har för oss!

I tisdag tog lillasyster studenten, hon var jättefin och de var väldans trevligt. kul att se henne så glad. riktigt riktigt stolt över henne!

I onsdags hade jag sista dagen i skolan, duktig mig! klapp på huvudet. opponerade och gjorde de sista.. lämnade in nycklar och böcker osv. nu väntar vi bara på betygspappert som bör ramla in om någon vecka.

Igår så började jag med att ge hästarna frukost, sen tog jag med mig lennie och cyklade till moheda. har aldig cyklat med honom innan men de gick galet bra! gjorde en snabb visit på hästfocusoch sen lämnade jag Lennox hos mamma medans jag rastade Vilda åt Ann. Sen cyklade vi hem igen. Lennox va rätt trött efter att ha sprungit 8 km så jag lämnade honom hemma för att cykla till hästarna, ge dem lunch och släppa ut greven en runda.

Senare på källen kom veronica och masserade Favor åt Ulf, och Rebecka hovslagaren satte på Befana skor. hovbölden är bättre men de kommer ta tid för den att läka.

Idag har jag tvättat 6 maskiner och vi varit på travbanan med Zeb och Pålle Roll... Pålle fick ett litet psykbryt och bockade å sprakades lite, de första någonsin och han bröt och kom igång bra igen. annars sprang han en timme utan att ens bli svett, nått fel är de ju på hästen! Höll ett lite bättre tempo idag än sist och provade att volta vilket även de gick kalasfint. har fortfarande inte bestämt mig för om han är redo för att kvala på söndag.. Zeb tuffade på bra med Ann i slukyn, 3,08 klockade morfar honom till!

Ikväll kommer Veronica och masserar Pålle och Befana, tror de kommer uppskattas!

Nu ska de städas en stund, nästa vecka jobbar jag alla dagar föruom onsdag och söndag, och på söndag lutar de åt kalas för tjejerna!

fina fina lillasyster

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0