andas

Nu, och sådär en halvtimme frammåt har jag en stund att andas ut på. sitter hos mamma efter en dag med "slit" på hästfocus, men hon är inte hemma? mkt lustigt, vet inte vart hon smitit?

igår var jag med Emma nere i malmö på MILA-mässan, de är en mässa som är vart annat år med djur, lantbruk osv. tittade på hästar i olika uppvisningar och gick runt och smakade på lite mat:) mkt trevligt! väl hemma så drog jag ut Befama på en träningsrunda, de va ju sol! trots att de va lite blåsigt ( å ni som bor i malmö, hur överlever ni? de blåste ju verkligen storm!) 1,2 mil körde jag min prinsessa, hon skötte sig så otroligt bra! riktigt pepp och på va hon med:)

Åkte med gubben och köpte hundmat, sen va de dags att fixa hästarna och så satte jag mig vid datorn en stund innan de va dags att sova. Idag har jag som sagt spenderat dagen på hästfocus, har fått en mega uppgift! att lägga in alla artiklar genom tiderna i ett register, har tragglat mig igenom 3 år med tidningar och ca 180 srtiklar idag, en liten bit på väg iaf:)

idag blir de troligen en runda till staden och besöka goa vänner, och i morgon blir de party:) och gubben ska med mig!<3

Kommentarer
Postat av: ♥ Sara

äääsch..stoorm nej då..

man vänjer sig.. :D

2011-03-25 @ 17:11:33
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0