Skola

Idag har jag min första föreläsning i relationsmarknadsföring, och i morgon är de den sista.. har missat ett tidigare tillfälle. sen är de dags att tenta upp. nu är de inte långt kvar, men jag har ingen aning om vad jag ska göra när jag faktiskt är klar.

Just nu bara rullar allt. livet saknar guldkant och allt bara maler på, har inte energin till att lägga ner dedär lilla extra på något alls. har varit med hundarna i skogen en del och var på banan och tittade på första licensloppet med zeb och likör igår. de skötte sig väl, mina killar.

fick nya skor igår, tack gubben! vita pumaskor.. nu är de bara våren som saknas!

Kommentarer
Postat av: ♥ Sara

Du ska få en äkta skånsk bamsekram så ordnar de sig :)

2011-03-07 @ 20:18:36
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0