sol=effektiv

känner mig hyffsat duktig idag faktiskt, men vi börjar med gårdagen!

Jag var först i skolan, tror de var min sista skoldag innan juni då jag har ett par dagar med examensarbete innan jag är KLAR? vad tusan ska man hitta på nu?:S

efter de bar de av hemåt, och sen till banan. Likör och Zeb var med, de skötte sig kanon, jag fick hjälpa till att lära småtjejerna att volta, vilket tydligen kan vara ganska knepigt! men till slut såg de hyffsat ut:) var riktigt nöjd när jag kall och blöt klev av banan och hästarna hade fått lite att tänka på. skönt att få köra och pussa om kapo med och se att han var okej!

sen drog vi (dvs jag, andreas, lotta och krille) till alvesta och åt på spåren, riktigt gott, som alltid! men de var inte en chans att jag orkade äta upp allt kött jag fick, mer pomes och mindre kött, tack!

idag rullade jag ur sängen vid halv 10 typ, åt frukost med lotta å krille, pratade med anna i telefon (i morgon bege sig hon och resten av min klass till Kina i två veckor, jag är hemma och påbörjar min praktik tidigt istället, skönt! och man slipper vara orolig för att bli radioaktiv:))

vi drog till skogen med Zona, Vilja, Dino och krilles hund Kimbo så att de fick härja av sig. de lekte och hade kalaskul! kul att kunna släppa dino med andra hanar ibland. efter de gick vi till skogen med herman och leia, lotta fotade och vi lekte med hundarna på en åker. kastade pinnar och busade, de stormtrivdes! Väl hemm igen fixade jag med hästarna, pålle har hållt sig bra i sin hage idag! och jag tömde alla boxar osv och städade ur stallet, lotta och krille körde likör 6 km och Leia sprang med dem lös. nu har vi hämtat hö och kastat in en maskin tvätt, gubben tog hem sin cross och givetvis började de snöa då, trots att de har varit fint hela dagen, haha!

nu har jag precis kastat in en maskin tvätt och ska börja med maten, härlig dag med massor av vackra bilder på fina herman. här kommer en på en lycklig harry, och en lycklig jag:)

Kommentarer
Postat av: ♥ Sara

Den bilden är så snygg

2011-03-18 @ 10:56:24
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0