tiden är knapp

dedär är ett konstigt ordspråk? men nu även de sagt iaf!

Igår blev de arbete på hästfokus hela dagen, är ju duktig och gör min praktik där:) och efter de va de hem, byta om och bege sig ut. Michaela kom och vi red ut på Laban och Zeb, skritt och jogg i strax över en timme. bra träning för dem! sen gjorde jag stallet och lagade middag innan de va dags för en stunds tv tittande (insåg när lotta va nere att jag tittat sjukt lite på tv!!) och sen sängen.

Lita mer än halva dagen är gjord på hästfocus idag, tiden går så sjutk fot! och sen är de hem, byta om och kasta in hästar och saker i släpet för att bege sig till banan, licenskörning vid 17! pepp pepp! Idag är de Zeb och Likör som får sig lite arbete.. i morgon blir de Befana och Laban och även pålleroll! bara en månad kvar till kval.. mitt mål är att alla utom Pålle ska kvala.. vet inte om han fixar de:S elr jag vet inte om jag fixar att få honom i vagn tills dess! han har blivigt 150% bättre i hanteringen, snart dags att ta nästa steg!

en bild på Pålle, knäppt i söndags av Lotta Nygårds


Kommentarer
Postat av: ♥ Sara

En award till dig väntar i bloggen

2011-03-23 @ 21:35:25
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Postat av: Kim

Ha Ha, ja, varför ska man slösa bort tid på en dumburk.. Finns ju så mkt annat att pyssla med..

Kram

2011-03-25 @ 13:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0