Lillkissen

Sitter i stora staden å väntar på bussen hem, kan inte förstå att de går så få bussar?! Igår var jag i Ullared.. Man kan ju inte hjälpa att man känner sig fattig!! Men efter en dag där igår och lite pyssel på stan idag så är jag nästan klar.. Marina, Kenny, Nellie, Wilma, mormor och morfar är jag helt klar med julklappar till, och mamma är jag halvklar.. När ja väl kommer hem blir de stallet en runda.. Jag och Marica körde Pålle i början på veckan.. Elr ja, vi försökte.. Han slog sig fri två gånger.. Ena gången hängde han vagnen i ett träd å andra gången sprang han hem till tjejerna.. Bushäst! Hör kommer ett par bilder på kissungen.. Hon har äntligen börjat gå upp lite i vikt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0