Börja om!

Nu är de verligen evigheter sedan jag bloggade, så tänkte ta mig i kragen och börja igen!

Att dra upp allt som hänt från sist till nu skulle vara omöjligt, så ist'llet börjar vi om på nytt! Med start igår!

Igår satte jag och micci oss i bilen och åkte 5,5h uppåt i landet, till värmland för att hämta hem Arizona som nu bor hos Marica. (marica flytta ju hit nästa helg, så då kommer de närmare allihop:)) De tog i stort sett hela dagen så mycket annat blev de inte gjort.

Idag vaknade jag vid 9, vid 10 ringde veterinären mig och sa att de kom och vaccinerade hästarna idag. så jag begav mig till stallet, gav hästarna frukost och red befana en sväng i skogen, de regnade men var ganska mysigt att komma ut ändå, Befana var emd i karlshamn i söndags som ejstart häst så att sanne fick prova att rida henne på banan, de gick riktigt bra så vi ska försöka anmäla till ett par montélopp framöver:) Veterinären kom strax innan ett så nu är alla vaccinerade mot influensa och stelkramp för i år. Strax efter ett så flyttade Luna (varmblodet) till sitt nya hem.

Ramlade nyss hem och har städat av altanen som varit full med isolering och spik sen jag flyttade in! Nu äter jag lite "frukost" i form av riskakor och godis innan de är dags att bege sig till stallet igen för att möta upp hovslagaren. Ikväll ska jag vara duktig och städa upp här hemma och söka lite jobb.

Imorgon kommer Lennox hit!<3 varit utan honom alldeles för mkt nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0