dåligt med pli

på mig som inte skrivit trots att jag skulle! men tiden har verkligen inte funnits. sen jag skrev sist (5 dagar sen) har de hunnit hända massor!

Sen jag skrev sist har jag hunnit jobba två nätter, lör-sön och mån-tis. i söndags var vi på banan och tränade lite, nellie körde shettishingsten Tinto som hon ska starta på söndag. Jag skulle haft med mig befana men var så matt efter nattens jobb ( inte hunnit sova imellan) att jag bestämde mig för att inte göra de. Tinto skötte sig helt okej iaf, så de ska bli spännande att se hur de gr på söndag!

I måndags begav jag och marica oss för att hämta en ny ponny, Wilding (ni hittar hans stam här: http://sh.freefarm.se/sh/SokHast?a=visa_hast&id=134671) som är en 4årig valack, inriden och tömkörd som vi ska se vad de kan bli av. Lennox följde med oss i bilen, och har någonstans när vi var och tittade på ponnyn lyckats fastna och dragit av en klo i framtassen, stackars liten!<3 vi fick plåstra om honom både vid deras stall och sen när vi kom hem för de blödde något så otroligt mycket.

Igår åkte jag ut till Marica efter jobbet, följde med henne och hjälpte henne att hämta hem hennes sto Winna och winnas hingstföl, sen flyttade vi hennes varmblod till deras nya stall och sen bar de av hemåt, begav mig till stallet och red befana en runda på entömsbettet, hon är allt en stjärna min lilla tjej!<3 vi ska göra vårt första lopp på ÖA på söndag, va anmälda till två men snabbloppet blev inte av, så vi startar i ett 06 lopp och har 200 m tillägg.. surt som attan, men kul ska vi ha iaf:)

här hittar ni startlistorna för helgen, ni som inte redan tjuvkikat;) http://www.sptf.nu/startlistor/110925_OA_Banprog_InD_02.pdf (jag och fana går ut som nr 8 i lopp 2 och nellie och tinto som nummer 4 i lopp 6)

Idag ar jag inte hunnit mer än att gå upp, ringa 3 och ändra lite i mitt abonnemang så att jag har mina fria mess på RÄTT abonnemang (klantskallar..) och betala räkningar. ska strax ringa agria med och fixa med lite försäkringar innan de bär av till stallet för att träna fana en runda och kanske även den nya lilla killen?

lite bilder från veckan


Kommentarer
Postat av: Saja

sötnosen!

hoppas de blir bra

2011-09-21 @ 11:25:34
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0