för mkt att göra, för lite tid

Hinner helt enkelt inte riktigt med mig själv.
I onsdags red ja befana 1,2 mil, hon kändes jättefin. bytte bett igen och lät henne gå på ett vanligt rakt, ganska grovt bett men tycker nog att hon trivs bättre på entömsbettet. tog även in wildingoch pysslade om honom lite, de verkar vara en mysig kille trots allt.

Igår gjorde vi otroligt lite fast ändå ganska mycket. Jag har känt mig hängig ett par dagar och igår fick jag feber, så jag och lennox tog en lugn promenad på 5 km men efter 3 km började de spöregna! så jag blev genomsur och fick riktigt ont i halsen efter de. så de har mäst druckits te och mysts under filten.

hur som haver, så har jag tillsammans med marica tagit över kennel vild o vågad's så de pysslade jag med större delen av dagen igår:) har gjort en ny hemsida bland annat, å de kräver allt en stunds pysslande. ta er en titt?

www.vov.webs.com


nu lagar jag mat och laddar inför en natt med jobb. imorgon blir de till att fira världens finaste mormor med tårta och släktmys och sen förbereda allt i stallet. Pepp pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0