Från mobilen:)

Äntligen kom de en app som gör att jag kan blogga från mobilen, smidigt!!

I helgen hände de mycke. I fredags jobbade jag och sov därmed bort så gott som hela lördagen. Vaknade i panik när jag insåg att jag försovit mig till att fira mormor!! Morfar va snäll nog att hämta mig. På kvällen blev de tatueringsmässa och en liten gaddning blev de faktiskt. Min och Emmas symbol på handleden, riktigt nöja. Killen som svingade var från argentina. Natten spenderades hos Marica.

I söndags var de tävlingsdags, provade att köra fana med entömsbettet på banan med blandat resultat. Hon galopperade inte lika mkt och lätt och när hon väl gjorde de så kom vi ur de fortare. Men hon ville inte ligga på bettet som hon brukar och kändes inte som att hon gav allt. Men är nöjd med henne. Nellie kom trea efter ett katastroflopp, men Goa poäng till championligan:) hoppas verkligen verkligen hon kommer 3a, de förtjänar hon efter dehär året!!

I måndags var jag riktigt sjuk, tappade rösten:/ men ett par positiva saker hann jag med under dagen:) men de är ännu lite hemligt.

Igår bar de av på roadtripp till Hjo för att para zona, gick riktigt bra! Kul att träffa trevliga människor. Nu håller vi tummarna! Mer info på www.vov.webs.com

Idag blir de till att hjälpa Micci flytta, sen vara hundvakt och jobba inatt. Här kommer lite bilder på Wilding, lennox, gaddning å när tatueringen va helt ny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0