Tråkväder!

Fana fick på sig nya skor igår och allt gick bra! Efter de blev de en kväll på soffan, jag var så otroligt trött!

Idag vaknade jag och solen sken, såg ut att bli en helt okej höstdag. Drog ett sms till sara och frågade om hennes hundar ville ha lite motion och de ville de, så hon fick följa med ut på en träningsrunda med fana. Vi skulle bara köra runt vegby, ca 8 km och när vi var nästan tillbaka så var hundarna fortfarande pigga och glada, så vi bestämde oss för att testa en annan väg och trodde att vi skulle komma ut vid stallet.

Vi svängde in vid skallalien och hamnade borta vid kvarnafällan (farfars gamla hus!) kändes helt förvirrande då vi aldrig upptäckt den vägen tidigare. de blir ju lixom åt fel håll..  så vände vi och provade två andra vägar men de tog bara slut, tillslut hittade vi en träskylt där de stog "sketnaolavägen" och provade den, efter en dålig väg, en bit rakt ut i skogen och över två åkrar kom vi upp vid stallet! tur att jag har en snäll häst alltså! Så den lilla snabba rundan på 8 km blev en tvåtimmars runda över stock och sten.. i ÖSREGNET! Nu är jag hemma igen, och givetvis skiner solen! både vi, hundarna och hästen va trötta iaf.

Nu ska jag städa och ta en dusch, i eftermiddag kommer Lennox och jag hoppas på bra väder så att jag kan göra något med honom! Han går ju väldigt ogärna ut när de regnar den..

Imorgon är de 4 timmars jobb inbokat, alltid något!

Har föresten bytt hårfärg med, så just nu ser de ut såhär:

Kommentarer
Postat av: -Sara

Kram fina du :)

2011-09-15 @ 12:50:14
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0